Når du kjøper varer på internett har du som kunde 14 dager angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt vare du har bestilt.
Du må informere oss at du angrer. Vi ber deg sende beskjeden skal sendes skriftlig via e-post til [email protected] E-posten må inneholde navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for å forenkle behandlingen av din henvendelse.
Vi ber deg returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (lovstiftet 14 dager, men vi har utvidet angrerett til 365 dager).
VIKTIG: Du er selv ansvarlig for returfrakt, levering og produktenes tilstand ved retur. For at angreretten skal gjelde, må produktet returneres i uskadet originalemballasje. Produktene bør derfor sendes godt pakket inn så originalemballasjen ikke tar skade.
På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet dersom vi oppdager at produktet er brukt eller skadet.
– Produkter som er forseglet av helsemessige- eller hygieniske årsaker, og der forseglingen er blitt brutt av deg.
– Produkter av karakter forseglet lyd eller bildeopptak og hvor forseglingen er blitt brutt av deg.
– Skreddersydd produkt som er spesialtilpasset for deg eller som har tydelig personlig preg etter dine ønsker.
– Tjenester som er fullført og hvor du eksplisitt har samtykket til at tjenesten blir utført uten angrerett.
– Varer som raskt kan bli dårligere, eksempelvis mat.
– Løsnummer av aviser eller magasiner.
For mer om angrerettloven, se her.
Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.
Du må alltid kontakte oss for godkjenning, før du returnerer en mangelfull vare.
Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.
Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til [email protected] der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.
Hvis vi ikke klarer å rette opp feilen eller levere lignende produkt refunderer vi deg for det mangelfulle produktet i samsvar med gjeldende lovverk. Vi står for returfrakten for godkjente klager.
Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfull eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov. Les mer her.
Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå p.g.a. produktet.
Vi tar ikke ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller manglende levering fra leverandøren.
Videre påtas det ikke noe ansvar for endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av respektive leverandør og/eller andre faktorer utenfor vår kontroll.
Vi reserverer oss for eventuelle trykkfeil i nettbutikken samt utsolgte produkter ved bestillingstidspunkt. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler det nøyaktige utseendet til produktene da en viss farge forskjell kan forekomme avhengig av skjerm, fotokvalitet og oppløsning. Vi gjør alltid vårt beste for å eksponere produktene så nøyaktig som mulig.
Retur av varer gjøres til:
E-nett
Krokveien 7
1481 Hagan